پاشازاده: دادن ۴ پاس ساده آنقدر هم سخت نیست/ این اعتراض‌ها در شأن هواداران نیست
فرهنگی،اجتماعی
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید
نویسندگان
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
طراح قالب
ثامن تم
دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 179
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


مطالب اخیر وبگاه
 
 

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری میبدما در مورد پیروزی 2 بر یک ایران مقابل تایلند گفت: فقط می‌توانم بگویم بازی را 2 بر یک بردیم، همین.

: پاشازاده: دادن ۴ پاس ساده آنقدر هم سخت نیست/ این اعتراض‌ها در شأن هواداران نیست

وی افزود: نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم، تصاویر بازی کاملا مشخص بود و نشان می‌داد خود کی‌روش هم راضی نیست. البته بچه‌ها زحمت کشیدند و جنگیدند. درست است تایلند 5 گل به چین زده، من نمی‌گویم تیم بدی است اما هدف ما چیست؟

پاشازاده خاطرنشان کرد: حرف‌های کارلوس کی‌روش را در برنامه 90 گوش کردم او فقط روی تجربه تأکید دارد و به همین خاطر اکثر بازیکنانی که در خارج از کشور بازی می‌کنند و تجربه بین‌المللی دارند را به اردو دعوت می‌کند.

وی افزود: در اروپا چند دسته مربی داریم، یک دسته مربیانی هستند که به خوبی تیم را ارنج می‌کنند، دسته دیگر مربیانی هستند که  تمرین دهنده و معلمند و از لحاظ تئوری عملکرد خوبی دارند، این مربیان در اروپا چون بازیکنان حرفه‌ای هستند حرف‌های‌شان نتیجه می‌دهد اما در ایران بازیکنان ما بیشتر احساسی هستند، اگر ترس از مربی نباشد بدون رودربایستی خیلی جاها نمی‌توانیم نتیجه بگیریم. دسته دیگر مربیانی هستند که بازیکنان بزرگ را به خوبی جمع می‌کنند. در بازی ایران من ندیدم هافبک‌ها وقتی صاحب توپ می‌شوند نفرات کناری عملکرد خوبی داشته باشند و یا وقتی هافبکی صاحب توپ می‌شود بازیکنان حاضر در جناحین به خوبی جایگیری داشته باشند، مقابل تایلند همه چیز داشتیم و نداشتیم.

وی افزود: ما مقابل تیم‌های بزرگ با این روش به مشکل می‌خوریم، شاید مقابل آن تیم‌ها انگیزه داشته باشیم اما باید مسائل دیگر را درست کنیم. تایلند را بردند، دست‌شان درد نکنند اما باید بهتر کار می‌کردیم.

پاشازاده در پاسخ به این سؤال که کارلوس کی‌روش جزو کدام دسته از مربیان است و آیا او در زمره مربیان تمرین‌دهنده قرار می‌گیرد، عنوان کرد: منظور من از تمرین‌دهنده، مربیان معلم است که بازیکنان را به خوبی دور هم جمع می‌کنند اما دسته دیگر مربیانی هستند که صاحب ایده‌اند مربیانی مثل مورینیو، کلوپ و گورادیولا به هر تیمی که می‌روند ایده خود را تحمیل می‌کنند اما ما چقدر بازی دوستانه و اردو تدارک دیده‌ایم که چنین توقعی را از کی‌روش داشته باشیم؟

پیشکسوت فوتبال ایران یادآور شد: برخی از مربیان نیز سبک‌شان تحت تأثیر بازیکنان است، فکر می‌کنم بازیکنان ما تأثیر بیشتری دارند، وقتی اردو و بازی دوستانه نمی‌گذاریم نمی‌توانیم ایده هم داشته باشیم. با این وضعیت شاید در بازی بعدی تیم ملی نصف این هواداران بیایند، من خودم برای تماشای نیمه دوم دو دل بودم، شاید می‌توانستیم گل‌های سوم و چهارم را به ثمر برسانیم اما موضوع این است ما چند اشتباه کردیم، دادن چهار پاس ساده اینقدر هم سخت نیست.

پاشازاده در مورد اینکه بازیکنان نداشتن بازی دوستانه و اردوی تدارکاتی را در عملکردشان مؤثر می‌دانستند، اظهار داشت: صد درصد این موضوع تأثیر داشت و باید حق را بگوییم. تیمی که چند ماه بازی نمی‌کند هماهنگی خود را از دست می‌دهد. فدراسیون باید آنقدر پول و نفوذ داشته باشد که بتواند برای تیم ملی تدارک مناسبی ببیند.

وی در پایان در مورد اینکه آیا شعار علیه بازیکنانی مثل مسعود شجاعی درست بود، گفت: این کارها خوب نیست و این رفتار در شأن مردم ما نیست. بازیکنی که برای تیم ملی به میدان می‌رود با تمام وجودش کار می‌کند اما شاید در روز خود قرار نداشته باشد. مسعود شجاعی امروز پس از مدتی یکی از بازی‌های خوب خود را ارائه داد و کمتر اشتباه کرد اما اگر بد هم بازی می‌کرد نباید به او اعتراض می‌شد، افرادی که اعتراض می‌کنند خودشان جلو بیایند و بینند آیا می‌توان مقابل 10 هزار هوادار بازی کرد؟ اگر خود این افراد به سالنی بروند، متوجه می‌شوند که گاهی ساده‌ترین توپ‌ها را نمی‌توان زد پس به هیچ وجه اینگونه رفتارها درست نیست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده علی زارع مهرجردی در چهار شنبه 24 مهر 1392 |

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

موضوعات مطالب
آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهنگی،اجتماع





برچسب‌ها